Peer banaan smoothie

Hooi,

Het mooie weer begint er weer aan te komen, daardoor krijg ik ook altijd zin krijg in smoothies. Jammer genoeg is het fruit in de winkel nog best duur, gelukkig niet al het fruit zo zijn bananen en peren nog wel te betalen. Vandaag deel ik met jullie de peer banaan smoothie!

wpid-img_20150429_141103.jpg

Wat heb je nodig?: (Voor twee grote glazen)
– 1 peer (Ik deed twee kleine)
– 1 banaan
– 150 ml yoghurt
– 200 ml melk

wpid-img_20150429_141826.jpg

Snijd de banaan en peer in kleine stukjes.

wpid-img_20150429_142235.jpg

Meet de yoghurt en melk af en doe dit in de blender of als je die niet hebt zoals ik in een maatbeker om het met een staafmixer te mixen.

wpid-img_20150429_142324.jpg

Voeg de peer en banaan bij de melk en yoghurt.

wpid-img_20150429_142503.jpg

Nu is het tijd om te blenden of om met de staafmixer erdoor heen te gaan. Voor je de smoothie in de glazen giet proef even wat je er van vind. Je kunt als je de smoothie niet zoet genoeg vind wat suiker toevoegen. Zelf vind ik dit niet nodig, maar vind jij van wel dan is dit het moment om de suiker toe te voegen.

wpid-img_20150429_143033.jpg

Klaar is de smoothie! Dit is wel één van de makkelijkst te maken smoothie die er is, maar wel een lekkere. Straks als het fruit weer wat goedkoper is hoop ik meer smoothie recepten met jullie te kunnen delen!

Wat is jou favoriete smoothie???

hartje

Liefs Nathalie

27 gedachtes over “Peer banaan smoothie

  1. Hoi Nathalie , die klinkt lekker ! Fruit is ook belachelijk duur . Plaats dat ze gezonde dingen eens wat goedkoper maken :) . Mijn favoriete smoothie zal iets worden met aardbeien , frambozen , bosbessen . Fijne woensdag , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  2. Dit is echt ideaal, ik heb net zo’n Kitchen Bosch aparaat ding gekregen voor mijn verjaardag maar ik moet nog een beetje wennen aan alles. De enige functie die ik nu snap is smoothies maken dus dat doe ik dan dus ook super veel haha.

    Like

Geef een reactie

