Polaroid zonnebril

Hooi,

wpid-img_20150520_115559.jpg

Een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje van sunglassesshop of ik een zonnebril bij hun wilde uitzoeken. Dit wilde ik wel, vandaag laat ik jullie de zonnebril zien.

 

zonnebril 3

Ik bekeek de webshop en kwam deze zonnebril tegen van Polaroid. Ik vind de uitstraling van de bril leuk met het panterprint effect. Niet al te overdreven en de blauwe kleur zag er goed uit. Toch twijfelde ik wel want dat is altijd het lastige van online iets bestellen dat je niet weet hoe het je staat. Maar uiteindelijk ben ik toch voor deze zonnebril gegaan. (Klik hier als je de bril op de webshop wil bekijken.)

zonnebril 4

Ik bekeek de bril goed en las ook wat er allemaal bij stond toen ik erachter kwam dat deze zonnebril gepoliseerde lensen heeft. Wat is dat??? was dan ook wel het eerste wat ik dacht. Dit vond ik erover. Licht kan fel zijn aan onze ogen en ook best een beetje gevaarlijk maar wat nog gevaarlijker is is licht dat gereflecteerd word bijvoorbeeld door water of door een spiegel. Als zoiets in het verkeer gebeurd kunnen er gevaarlijke ongelukken gebeuren deze lensen zorgen ervoor dat je hier minder last van hebt. Dit is een uitleg in mijn woorden wil je er nog wat meer over weten klik dan zeker even hier.

wpid-img_20150520_120628.jpg

Genoeg informatie voor nu over de zonnebril laten we de zonnebril in het echt gaan bekijken, daar gaat het toch uiteindelijk om. De zonnebril komt aan in een doosje. In het doosje zit bubbeltjesfolie (zo heet dat volgens mij) en daarin zit dit handige hoesje. (Zie foto.)  Daarin zit natuurlijk de zonnebril. Ik vind dat het goed verpakt is, dat is toch fijn om te weten als je ergens wat besteld. Toen ik doorgaf welke zonnebril ik wou was hij ook vrij snel in huis, ik dacht binnen drie dagen.

wpid-img_20150520_115444.jpg

Toen ik het doosje open maakte was ik eerst een beetje teleurgesteld. Zoals jullie ook wel zien op de foto is de bril veel donkerder dan op de foto’s van de site. Ik had erg gehoopt dat je het effect goed kon zien. Maar ik zette de bril op en bekeek hem even goed in de spiegel en vind dat hij wel leuk staat.

wpid-img_20150520_115436.jpg

Plots kwam er een zonnestraal in mijn kamer, het effect van het plaatje kwam naar voren. Als er veel licht op schijnt komt het effect naar voren. Dit maakt de zonnebril toch wat bijzonder.

wpid-img_20150520_115512.jpg

Hier zie je het effect een beetje. Het was best moeilijk om het op camera te krijgen. Maar in het echt zie je het effect nog meer.

Wat vind ik van de zonnebril?:
In het begin was ik een beetje teleurgesteld maar nu ik hem wat vaker op heb vind ik het een leuk effect en ben ik blij met de zonnebril.

Heb jij al een zonnebril voor deze zomer???

hartje

Liefs Nathalie

Dit product heb ik ontvangen van een bedrijf of merk. Dit heeft geen invloed op mijn mening over dit product. 

32 gedachtes over “Polaroid zonnebril

  1. , wel jammer dat hij niet helemaal zoals hij op de foto leek..die foto s zijn vaak zo belicht, dat alle kleuren veel feller lijken dan in het echt Jammer vind ik dat altijd…….het effect is inderdaad wel zichtbaar op de foto en ik vind het wel een heel mooie bril om te zien, hij staat je ook echt goed!

    Liked by 1 persoon

  2. Het effect is wel zichtbaar op je foto hoor! Ik vind hem in het echt eigenlijk leuker op de foto, wat subtieler zeg maar. Maar dat is omdat ik niet van opvallende zonnebrillen houd, haha. Ik snap dat het een tegenvaller kan zijn als iets er in het echt anders uitziet. Hij staat je erg leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

