Mijn verjaardagscadeaus

Hooi,

Een paar daagjes geleden was ik jarig. In mijn vorige blogpost vertelde ik jullie dat ik er niet zoveel zin in had. Maar uiteindelijk heb ik een hele leuke dag gehad. Het was zo gezellig met iedereen. Ik ben ook erg verwend. Vandaag laat ik mijn cadeaus aan jullie zien.

wpid-img_20150601_142359.jpg

Dit zijn al mijn cadeaus. Ik heb zowat van iedereen wel een cadeau gekregen.

wpid-img_20150601_142503.jpg

Al een hele tijd wil ik graag een camera om betere foto’s te kunnen maken. Maar het is allemaal zo duur. Nu heb ik hem niet gekregen van mijn ouders maar ze hebben voor een gedeelte mee betaald. Dit is echt super fijn. Ik heb de Panasonic Lumix TZ55. Ik hoop dat ik hier mooiere foto’s mee kan maken voor op mijn blog.

wpid-img_20150601_142602.jpg

Ook heb ik van mijn ouders dit Terdora bedeltje gekregen voor aan mijn Pandora armband. Het is voor mijn verjaardag maar ook voor woensdag 3 juni voor de operatie. (Maar natuurlijk ook voor de hele behandeling die mij nog te wachten staat!) Het is een klavertje vier dat hopelijk geluk gaat brengen.

P1000068

Van mijn broertje heb ik mijn eerste Real Techniques kwast gekregen. Het is een stippling brush.

P1000074

Ook kreeg ik van hem dit Sleek bronze block in de kleur light.

P1000064

Van mijn vriendin en haar vriend kreeg ik twee bronzer kwasten. Erg handig want die had ik nog niet.

P1000058

Van een goede vriend en vriendin had ik boxjes gevraagd voor aan mijn laptop. De boxjes die ik hiervoor had waren een beetje kapot gegaan. Ik heb ze nu naast me laptop staan en er komt goed geluid uit!

P1000062

Dot en Do is een soort nieuwe verslaving van mij. Je bent 3D kaarten aan het maken maar je moet ook werken met allemaal kleine stickertjes. Ik wil hier binnenkort een artikeltje over schrijven.

P1000075

Van mijn tante kreeg ik dit kleedje. Hier kan ik mooi foto’s op maken en het staat ook nog eens leuk om mijn kamer.

P1000056

Van mijn oom,tante, nicht en haar vriend kreeg ik een oplader voor mijn mobiel, selfiestick en een cadeaukaart voor bol.com

P1000054

Als laatste heb ik deze cadeaubon gekregen voor de DA, die komt altijd wel van pas.

Ik ben echt super verwend met al deze cadeaus. Ook ben ik erg blij dat ik mijn verjaardag wel gevierd heb. Ik heb erg genoten en had het niet willen missen.

Nu ga ik zo mijn tas maar inpakken voor morgen. Morgen moeten we om half zeven al in de auto zitten naar het ziekenhuis want acht uur moet ik er zijn. Hoe laat ik geopereerd word weet ik nog niet maar ik hoop dat het morgenochtend al gebeurd.

Iedereen nog heel erg bedankt die mij gefeliciteerd heeft op mijn blog!!! Dat vind ik echt super lief.

hartje

Liefs Nathalie

37 gedachtes over “Mijn verjaardagscadeaus

  1. Wat een heerlijke cadaeutjes heb je gekregen, geniet er maar heerlijk van….In elke geval veel sterkte morgen, ik denk aan je en duim voor je meis,…. maar natuurlijk ook aan je familie, knuffel petra

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een super leuke cadeautjes heb je gekregen! :D Daar kun je wel even weer lekker mee spelen! Kijk uit naar je camera review ^^ En succes en sterkte met je operatie! Misschien heb je hem nu al wel gehad! Zo ja, hopelijk is alles helemaal goed gegaan! :) x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

