Panasonic Lumix TZ55

Hooi,

Hoera!!! Eindelijk heb ik een camera. Dit wou ik al een tijdje want hiervoor maakte ik al mijn foto’s met mijn mobiel. Niet dat dat erg is. Maar nu ik al meer dan negen maanden aan het bloggen ben vind ik het wel tijd worden om met een camera foto’s te gaan maken. Jammer genoeg zijn camera’s best wel duur. 31 mei was ik jarig en mijn ouders hebben daarom voor een deel meebetaald. Hier ben ik ze heel dankbaar voor. Vandaag stel ik jullie voor aan de Panasonic Lumix TZ55.

wpid-img_20150601_142529.jpg

Wat ben ik er blij mee! Het heeft een kantelbaar schermpje waardoor je ook makkelijk zelf foto’s zou kunnen maken of natuurlijk voor een selfie. Hij kan 20 keer inzoomen heeft wifi en GPS. Het is wel een compact camera. Dit leek me toch wel handig om mee te beginnen omdat ik niet zoveel verstand van camera’s heb. Ik vind het erg handig dat er wifi op zit want nu kan ik ook makkelijk foto’s delen op instagram die ik gemaakt heb op mijn camera.

Op dit moment ben ik echt de camera nog aan het ontdekken. Ik probeer foto’s op alle standen te maken om zo te kunnen zien wat het mooiste is. Hier een aantal foto’s die ik de afgelopen dagen gemaakt heb:

P1000014

P1000041

P1000048

P1000074

P1000112

P1000002

Dit waren een aantal foto’s. Ik hoop dat de foto’s nu mooier en beter worden op mijn blog! Ik ga voor nu nog even goed oefenen met foto’s maken. Welke camera gebruik jij om foto’s te maken???

hartje

Liefs Nathalie

33 gedachtes over “Panasonic Lumix TZ55

  1. Ze zijn erg goed gelukt! Leuk hè zo een goede camera! Ook zo een mooie toevoeging voor je blog inderdaad :)
    Ik heb de Nikon D3100 (haha, ik moest even spieken, kan die naam nooit onthouden!)

    Liked by 1 persoon

  2. Ik maak ook altijd foto’s met mijn mobiel. Een camera is inderdaad duur en zoveel geld heb ik op dit moment niet in mijn zak. Maar je foto’s zijn heel mooi geworden. En je hebt nog eens niet alles ontdekt wat er te ontdekken valt aan je camera. Dat belooft vast veel goeds!

    Liefs,
    Carmen

    Liked by 1 persoon

  3. Super leuke camera, en inderdaad als je er nog niet zo heel bekend mee bent kun je het beste beginnen met een compact camera, je kan altijd nog uitbreiden !! :D En dat kantelbare schermpje is natuurlijk altijd handig !! Voor alle selfie’s die je gaat maken, hahaha. En zal ik je eens iets grappigs vertellen, we hebben dezelfde, hahaha !!! :D Ik ben er echt heel erg blij mee :D Dus dat gaat bij jou ook wel goed komen!

    Ik fotografeer voornamelijk met mijn Nikon D5200 voor de blog maar mijn past and future foto’s maak ik over het algemeen wel met die camera, die pak ik zelfs nu nog sneller dan mijn mobiel :P en die wifi die erop zit is inderdaag heeel handig! Geniet ervan.

    Liked by 1 persoon

  4. Wat fijn dat je deze camera hebt nu, dankzij de hulp van je ouders qua betalen! Ik heb zelf ook gewoon een compactcamera, alleen dan van Canon en als je een beetje handig wordt met lichtinval en dergelijke kan je er best wel mooie foto’s mee maken vind ik! Zelf wil ik wel graag een spiegelreflex nog, maar ik ga mijn compact gewoon blijven gebruiken om mee te vloggen en foto’s te maken op events :)

    Liked by 1 persoon

  5. Wat leuk dat je een camera hebt gekregen! Komen dus vast heel mooie foto’s straks. Veel plezier met het uitproberen en ontdekken van je camera. Ik heb zelf een nikon D5100. Bevalt ook prima. Alleen ik heb nog lang niet alle mogelijkheden van deze camera ontdekt

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

