Kimono #OOTD

Hooi,

outfit time

Kimono’s zien er altijd leuk uit met al die kleurtjes, maar als ik ze dan pas in de winkel vind ik ze meestal niet staan bij mezelf. Soms heb je dat een kledingstuk je niet staat terwijl je het wel erg leuk vind. Toch heb ik uiteindelijk eentje gevonden die ik wel leuk vind staan. Ik ben er helemaal blij mee!!! Daarom deze outfit.

P1000335

Dit is de outfit. Omdat de kimono en het hemd al wat donkerder zijn heb ik gekozen om er een witte broek onder te dragen. Ik vind het contrast ertussen zelf wel leuk staan.

P1000334

De achterkant moet ook even geshowd worden. De franjes eraan vind ik zo leuk. Het enige nadeel van de franjes is dat je soms ergens achter blijft haken. Ben ik de enige die dit regelmatig overkomt???

P1000340

Het printje van de kimono vind ik erg leuk. Mijn moeder vind het wat oosters hebben, dit zegt ze elke keer.

P1000342

Deze parel oorbellen draag ik vaak. Ik vind ze zo leuk en ze passen eigenlijk overal bij. Doordat ik nu kort haar heb vallen ze goed op.

P1000336

Deze ketting heb ik al vaker om gehad bij verschillende outfits op mijn blog maar ik vind hem zo mooi en hij is zo goed te combineren.

P1000338

Mijn Pandora armband draag ik bijna altijd. Op mijn verjaardag had ik weer een nieuw bedeltje gekregen dit keer een klavertje vier. Die hopelijk voor meer geluk gaat zorgen de komende tijd. Dankjewel daarvoor nog mam en pap!!!

P1000344

Schoenen blijven nu ik beschadigde zenuwen en Raynaud heb erg lastig om te vinden. Ik ben erg blij dat ik deze schoenen wel aan kan hebben.

P1000346

Kimono: Only
Hemd: Only
Broek: Primark
Schoenen: Plaatselijke winkel
Oorbellen: V&D
Ketting: Primark
Armband: Pandora

Wat vind jij van Kimono’s???

hartje

Liefs Nathalie

28 gedachtes over “Kimono #OOTD

  1. Ik vind Kimono’s reuze, ze staan zo moeiteloos maar toch mooi. Deze ook bij jou :) en inderdaad franjes – dan loop je opeens rond met een hele lange franje ( o_o’) Ik vind je schoenen eigenlijk erg leuk, zulke ben ik nog niet tegengekomen en goed dat je ze ook nog eens vaak kunt dragen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

