Witte blouse #OOTD

Hooi,

P1000383

Nooit gedacht dat ik zo’n goede actiefoto op mijn camera kon krijgen!!! Het is tijd voor een simpele maar toch leuke outfit! (Deze outfit is al van een tijdje geleden, had hem nog nooit online gezet!)

P1000369

Ik heb een witte blouse aan met wat grotere arm gaten. Het heeft een wat weider effect wat ik leuk vind aan deze blouse.

P1000373

Zoals ik al zei is het een simpele outfit met een blouse, broek en een paar gympen. Maar dit kan ook fijn zijn om aan te trekken.

P1000375

De blouse heeft dit mooie effect en twee kwastjes die je kan knopen.

P1000381

Deze sportschoenen had ik eigenlijk gekocht omdat ik zou gaan revalideren. Maar dit lukt jammer genoeg nu niet, maar ze zijn te leuk om niet aan te trekken.

P1000376

De kleur van deze oorbellen vind ik zelf erg mooi staan bij deze outfit.

P1000388

Oeps, de ring was ik even vergeten te fotograferen buiten, dan nog maar even een foto binnen!

Blouse: Bershka
Broek: Primark
Schoenen: Asics
Oorbellen: Markt
Armband: Pandora
Ring: HEMA

hartje

Liefs Nathalie

17 gedachtes over “Witte blouse #OOTD

Geef een reactie

