Creatief met strijkkralen

Hi,

Vorig week zag ik bij Mascha van Beautygloss een filmpje over strijkkralen! Het deed me meteen aan vroeger denken dus ik bekeek het filmpje. Ze maakte er onderzetters van om bijvoorbeeld een kopje thee op te zetten. Als je het filmpje nog niet kent en er nu benieuwd naar bent geworden bekijk dit filmpje:

Ik zocht de strijkkralen op en begon zelf ook leuke patronen te zoeken op Pinterest. Zo leuk om daar lekker op rond te speuren. Al snel vond ik leuke patronen en begon ik in de weer te gaan met de strijkkralen.

P1000557

Op de foto staan de benodigdheden die je nodig hebt om bezig te kunnen met de strijkkralen. Natuurlijk heb je ook een strijkijzer nodig voor het strijken.

P1000526

Dit is mijn resultaat wat ik tot nu toe gemaakt heb. Ik laat ze nu nog even één voor één zien.

P1000532

P1000536

P1000538

P1000539

P1000544

P1000547

Welke vind jij het leukst???

P1000554

Terwijl ik bezig was met de strijkkralen kwam ik op een ideetje. Ik had nog een doek liggen dat ik een tijdje geleden geverfd had met sponsen. Hier had ik nog niks mee gedaan. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om ze daar op te plakken, om er zo een mooi schilderij van te maken.

P1000567

Tadaaaaa, dit is het resultaat. Ik vind het een schattig schilderij geworden. Zijn jullie wel eens creatief met kralen???

hartje

Liefs Nathalie

14 gedachtes over “Creatief met strijkkralen

  1. Aaaah ziet er superleuk uit meis! Mooi knutselwerkje, die kun je mooi aan de muur hangen, staat erg leuk!

    Ga je ook Olaf maken? En ga je ook een uil, olifant en paard maken?

    Ik vind vooral de cupcake en de superschattige pinguin! :)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

