Uitslag Scan

Hooi,

Gisteren gingen we naar het ziekenhuis voor de uitslag van de scan.  Uitslagen van een scan blijven altijd erg spannend. We waren ook pas in de middag aan de beurt, dan gaat de spanning nog meer oplopen.

Gelukkig is de scan positief. Er is geen activiteit meer dat betekend dat er geen nieuwe klieren zijn ontstaan. Ook was één klier zo goed als weg en een andere klier was gekrompen. Wat was het een opluchting om dat te horen en te zien. Maar ik ben natuurlijk nog niet klaar met de chemo’s want het hele traject moet ik nog wel afmaken omdat er nog wel wat tumorcellen in mijn lichaam zitten en die moeten ook allemaal weg.

Nu ik dit type ben ik ook in het ziekenhuis. Vannacht beginnen ze met spoelen en morgenvroeg begint de chemo weer. Ik lig vanaf vandaag ongeveer weer een weekje in het ziekenhuis. Na deze kuur gaan ze ook beginnen met het traject van de stamcellen eruit halen. Dit is allemaal best ingewikkeld en word zeker ook heel spannend maar eerst deze chemo maar eens en dan naar de volgende stap.

hartje

Liefs Nathalie

21 gedachtes over “Uitslag Scan

  1. Hoi Nathalie , denk dat je ondertussen wel weer thuis bent en hoop dat je niet al te veel last van bijwerkingen hebt . Gelukkig werkt chemo zeer positief . Wens je weer heel veel sterkte en tot horens , liefs en dikke knuffel , Anja

    Like

Geef een reactie

