Get to know me TAG

Hooi,

Ik vond het tijd voor een tag. Voor het laatst zag ik de Get to know me tag en dacht die moet ik invullen. Ik hoop dat jullie me zo wat beter leren kennen.

Geboortejaar?
Mijn geboortejaar is 1994.

Hoe lang ben je?
1.70

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Waarschijnlijk zoiets als ”Waarom is het nu al ochtend?”.

opkomst
Bron

Waar ben je op dit moment?
Op dit moment zit ik op mijn kamer dit artikel te typen.

Single of relatie?
Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Dit is echt een moeilijke vraag, maar ik ga voor een behulpzame doorzetter.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Het maakt eigenlijk niet uit wat als ik maar even weg ben van huis. Ik ben zowat altijd thuis en dat is regelmatig best zwaar. Dus even weg zijn is dan al geweldig!

Wat is je doel in het leven?
Pff een vraag waar ik het antwoord niet op zou weten wat mijn doel zou zijn. Wat ik graag wil is ten eerste beter worden en daarna mijn ziekte omzetten in iets positief. (Niet dat ziek zijn positief is.) Ik zou graag andere mensen willen helpen.

Waar ben je bang voor?
Mijn grootste angst is sinds anderhalf jaar toch zeker wel de dood. Er is de laatste tijd ook zoveel gebeurd.

Heb je je rijbewijs?
Jep

Nagellak of lipstick?
Dat is heel gemakkelijk, nagellak natuurlijk!

wpid-img_20150226_135425.jpg

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Dat is de lente. Ik vind het zo mooi om te zien dat alles weer tot bloei komt.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja het lijkt me geweldig om later te gaan trouwen. Ik zou dan wel echt zo’n sprookjesbruiloft willen, zoals je altijd in van die leuke films ziet. Maar voor het zover is moet ik toch echt eerst een vriend vinden.

Ben je een healthy- freak?
Ik probeer wel gezond te doen maar soms is het zo lekker om even wat te snoepen!

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Omdat ik op dit moment nog bezig ben met chemo’s heb ik niet echt haar dus de lengte van mijn haar is 0 cm en de kleur is een beetje huidachtig, haha!

Welk kleding of make-up product wil je op dit moment heel graag?
Eigenlijk is het geen kleding of make-up maar er is een boek dat ik heel graag wil kopen. (Dit boek ga ik binnenkort kopen zodat ik hem mee kan nemen naar het ziekenhuis.)

Heb je een tatoeage?
Nee, en ik ben het eigenlijk ook niet van plan tot nu toe.

Heb je piercings?
Nee

Wat is jou perfecte pizza?
Jaren geleden heb ik een pasta pizza gehad deze was echt lekker. Jammer genoeg zie ik deze pizza nooit meer in de winkel liggen.

piza
Bron

Favoriete eten en drinken?
Ik hou erg van afwisseling.

Wat is je favoriete parfum?
Het liefst draag ik elke dag een andere voor de afwisseling maar de laatste tijd vind ik de TAO YIN bodymist van Rituals erg lekker.

Wat is het laatste wat je kocht?
Omdat ik voor een langere tijd straks naar het ziekenhuis moet heb ik wat kleding en andere spullen gekocht. Van de week moet ik nog wat halen maar als ik dat hebt komt er een shoplog online! 

Wat deed je vanochtend om acht uur?
Ik probeerde wakker te worden.

Favoriete ijsje?
Ik heb eigenlijk niet één favoriet ijsje, er zijn zoveel lekkere ijsjes.

Ben je een hevige slaper of sta je vroeg op?
Vroeg opstaan vind ik zo moeilijk, ik voel me altijd erg moe in de ochtend.

Met hoeveel kussens slaap je?
Het is misschien heel saai maar ik slaap maar met één kussen.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Door alle chemo’s ben ik vrij snel moe jammer genoeg. Dus ik ben nu eigenlijk een echt middag persoon!

Ben je geordend of rommelig?
Het wisselt heel erg in sommige dingen ben ik heel geordend maar in andere dingen ook weer heel rommelig, bijvoorbeeld mijn kamer!

Ben je verlegen?
Ja ik ben best wel verlegen vooral in grote groepen waar ik weinig mensen ken.

Heb je een accent?
Ja, ik denk dat iedereen wel een accent heeft.

Heb je broer of zussen en hoe oud zijn ze?
Ik heb één broertje en hij is 18 jaar oud.

Dit was de tag! Ben jij geordend of rommelig???

hartje

Liefs Nathalie

 

10 gedachtes over “Get to know me TAG

    • Haha zoals je ziet op het moment rommelig verkeerde knopje gedrukt.
      Vind het altijd weer leuk om jou blog te lezen om toch een beetje te zien hoe het met jou is en wat jou bezig houd.
      Groetjes uit Limburg.
      Misschien tot ziens.

      Like

Geef een reactie

