Ziekenhuis shoplog

Hooi,

P1000638

Zoals jullie weten ga ik binnenkort voor een langere tijd naar het ziekenhuis. Voor ik naar het ziekenhuis ga wou ik daarom nog wat comfortabele kleding kopen. Ik ga jullie nu laten zien wat ik gekocht heb.

Hema:

P1000643

Ik vind dat de Hema steeds leukere kleding krijgt. Altijd als ik naar het ziekenhuis ga neem ik mijn twee vesten van de Primark mee. Ze zijn heel fijn en zitten lekker alleen ze hebben een capuchon. Daarom kocht ik deze sweater waar geen capuchon aan zit dat ligt toch wat lekkerder. €19.95.-

P1000660

De sterren waren denk ik helemaal in bij de Hema, want dit vest heeft ook al sterren. €24.95.-

Only:

P1000649

De kleur van deze trui komt niet helemaal goed over maar het is een mosgroene kleur. Ik had zelf nog niet zo’n soort kleur in mijn kast. €26.95.-

Plaatselijke winkel:

P1000646

Deze stoffen broek zit zo lekker. €10.00.-

Hunkemöller:

P1000662

In het ziekenhuis draag ik altijd lange mouwen pyjama’s omdat het daar niet zo warm is in de nacht. Maar omdat de hals ook wat wijder moet zijn voor het infuus had ik maar twee pyjama’s die ik mee kon nemen naar het ziekenhuis. Daarom kocht ik deze pyjama. (Er zit ook nog een grijze pyjama broek bij.) €25.00.-

P1000657

Deze jogging pyjama broek is zo lekker zacht. De kleur van de broek is donker paars met een rood tintje erdoor heen. Heel apart. €22.99.- Maar doordat ik genoeg punten had gespaard ging er nog eens vijf euro vanaf.

P1000666

Van mijn moeder heb ik deze cosy socks gekregen, zijn ze niet schattig!

Ik wil jullie ook nog wat vertellen. In dit artikel vertelde ik aan het einde dat ik 21 september zou gaan beginnen aan mijn laatste chemokuur. Dat zou dus maandag zijn. Maar nu belde mijn arts afgelopen donderdag dat het erg druk is op de afdeling waar ik kom te liggen. Hierdoor kan ik waarschijnlijk maandag niet opgenomen worden. Ik weet nu nog niet wanneer ik word opgenomen zodra er plek is op de afdeling wordt ik gebeld en dan mag ik de volgende dag komen. Als ik meer weet laat ik het jullie weten.
hartje

Liefs Nathalie

11 gedachtes over “Ziekenhuis shoplog

  1. Hoi Nathalie , hele leuke kleren heb je gekocht :) .Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op de laatste kuur , je wil er toch zo snel mogelijk van af zijn. Ik hou je blog wel goed in de gaten , voor nu , veel liefs en dikke knuffel , Anja

    Liked by 1 persoon

  2. Leuke dingen heb je geshopt, kan me voorstellen dat je wel een beetje comfortable erbij wilt liggen. Echter dacht ik dat je voor eventjes klaar was in het ziekenhuis omdat je portodingetje (? Als ik het goed zeg) eruit was gehaald?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

