Leuke dingen om te doen in de herfst/winter

Hooi,

Als ik nu naar buiten kijk is het zeker weten herfst en al bijna winter. Een mooi kleurrijk seizoen maar jammer genoeg begint het wel kouder te worden. Vorig jaar gaf ik vijf redenen waarom de kou toch een beetje leuk is. (Klik hier als je dit artikel wil lezen.) In dit artikel wil ik een lijstje gaan maken van dingen die ik leuk vind om te doen in de herfst en winter. (Sommige dingen zijn eigenlijk heel het jaar leuk om te doen!) Het is voor het eerst dat ik een lijstje ga maken op mijn blog dus ik ben benieuwd wat jullie hiervan gaan vinden. Zelf maak ik graag lijstjes, dit kan echt over van alles gaan.

herfst
Bron

Lijst van dingen die ik leuk vind om te doen in de herfst:
– Films kijken
– Of serie
– Warme thee drinken
– Geurkaarsen aansteken
– Warme truien aantrekken
– Foto’s maken van de natuur, je hebt zoveel mooie kleuren in de herfst.
– Warme chocolademelk met slagroom
– Met vriendinnen bellen
– Cosy socks aantrekken
– Knutselen
– Boek lezen
– Kledingkast omwisselen, zomerse kleding eruit winterse kleding erin
– Wat nieuwe kleding shoppen
– Iets bakken zoals cakejes, appelflappen enz.
– Kleuren
– Spelletjes spelen
– Kaarten maken (op dit moment ben ik bezig met kerstkaarten)
– Mooie herfstfoto’s maken
– De feestdagen
– Bloggen

Dit is een lijstje wat ik erg leuk vind om te doen in de herfst en winter. Heb jij nog leuke toevoegingen voor aan dit lijstje???

hartje

Liefs Nathalie

16 gedachtes over “Leuke dingen om te doen in de herfst/winter

  1. Leuk lijstje. Ik moét echt iedere dag eigenlijk even naar buiten, ook in de herfst of winter. Ik vind het altijd heerlijk om wandelingen te maken, ongeacht het seizoen. Maar goed, lekker knus binnen zitten vind ik natuurlijk ook ontzettend fijn.

    Like

Geef een reactie

