Mooiste foto’s van afgelopen maanden

Heej,

Mijn camera (Panasonic Lumix TZ55) heb ik alweer een tijdje, 31 mei kreeg ik hem gedeeltelijk voor mijn verjaardag. Sindsdien gebruik ik mijn camera veel voor mijn blog maar ook om andere dingen mee vast te leggen bijvoorbeeld een mooi beeld van iets maar ook om mee te nemen naar vrienden om leuke of gekke foto’s te maken. Vandaag wil ik mijn mooiste foto’s met jullie delen maar ook foto’s die voor mij speciaal zijn.

P1000013

P1000112

P1000155

P1000275

P1000351

P1000383

P1000415

P1000432

P1000506

P1000762

P1000803

P1000927

Ik weet dat ik nog veel kan leren over fotograferen. Wat ik wel merk is dat in de maanden dat ik deze camera heb het fotograferen steeds iets beter gaat. Het oefenen en spelen met de camera vind ik ook erg leuk.

Wat vinden jullie van de foto’s?

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “Mooiste foto’s van afgelopen maanden

  1. Mooie foto’s! Ik had (of heb nog steeds eigenlijk) ook een Panasonic Lumix, jarenlang gebruikt. Maakt echt mooie foto’s! Inmiddels dus wel ingeruild voor een nieuwe, maar ik weet dus wel hoe leuk de Lumix is!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

