Kerstkaarten

Hooi,

Sinterklaas is nog maar een paar daagjes uit ons land maar toch lijkt de kerst nu alweer een stuk dichter bij vind ik. Nu Sinterklaas weg is heb ik mijn kamer wat opgevrolijkt met kerstspullen en van die leuke gekleurde lampjes!

P1000931

Maar oké, daar gaat het nu niet om. Eigenlijk ben ik al weken bezig met kerst want ik ben al druk bezig geweest met kerstkaarten maken. Een tijdje terug vertelde ik jullie over Dot en Do. Hiermee kun je leuke 3D kaarten maken. Dit heb ik dan ook gedaan met mijn kerstkaarten verder heb ik ook samen met mijn moeder kerstkaarten gekleurd. Wat een heerlijke ontspannende bezigheid kan dat zijn. Zo ben ik nu al een aantal weekjes bezig met de kerstkaarten.

Vandaag wil ik jullie een aantal kerstkaarten laten zien, laten we beginnen met de Dot en Do:

P1000933

P1000934

P1000936

P1000937

P1000938

Dit zijn een aantal Dot en Do kaarten wat vind jij hiervan? Nu een aantal gekleurde kaarten:

P1000942

P1000944

P1000946

De komende week ga ik nog wel een aantal kerstkaarten maken want het is zo leuk om te doen. Dat vind ik tenminste. Wat vind jij leuker om te krijgen een Dot en Do kaart of een gekleurde?

hartje

Liefs Nathalie

22 gedachtes over “Kerstkaarten

  1. Wat zien de kaarten er weer leuk uit! Wat kun jij dat toch altijd goed! Gekleurd of dot en do? Het maakt mij niet heel veel uit, maar als ik moest kiezen de dot en do. Daar zie ik namelijk een paar leuke uilen tussen en die 1e met die klok is ook fantastisch!

    Ga zo door, leuke bezigheid voor je!

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een leuke kaarten maak je! M’n oma maakt al jaaaaren elk jaar alle kerstkaarten die ze verstuurt. Ze verstuurd er richting de 100, dus die begint daar al aan het einde van de zomer mee. Ik heb wel eens mee geknutselt en dat is nog best leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

