Liebster Award

Hooi,

Ik ben genomineerd door Natalia voor de Liebster Award. Natalia ik wil je hiervoor super bedanken en ik heb er zin in om de elf vragen die jij bedacht hebt in te vullen.

liebster award

Een korte uitleg over de Liebster Award:
De Liebster Award is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen.

Laten we beginnen met de vragen:

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Zoals de meesten van jullie wel weten heb ik twee keer Hodgkin gehad. Vorig jaar was de eerste keer, ik kreeg veel vragen over hoe het met mij ging. Toen besloot ik een blog te starten om over hodgkin en het ziekenhuis te schrijven. Natuurlijk ook om van me af te schrijven. Ik vond het bloggen zo leuk dat ik nu ook over andere dingen blog.

Wat is jouw droombaan?
Ik heb een diploma voor pedagogisch medewerker kinderopvang niveau 3. In september hoop ik niveau 4 te gaan doen en daarna zou ik graag een baan in de kinderopvang willen. Kinderen maken mij vrolijk en het is super werk om te doen.

Waar zie je jezelf over vijf jaar?
Dit zijn zulke lastige vragen. Eigenlijk zou ik het niet weten. Wat ik wel erg hoop is dat alles dan beter gaat met mijn voeten en dat ik gezond en gelukkig ben.

Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Wat ik het liefst doe in mijn vrije tijd is toch wel met vriendinnen af spreken. Maar bloggen doe ik ook heel graag!

Heb je huisdieren? zo ja welke?
Nee.

Winkel je liever online of in een fysieke winkel?
Ik ga liever in een fysieke winkel winkelen dan kun je het product of kledingstuk in het echt zien en passen.

Wat is je eigen favoriete blogpost die je geschreven hebt?
Ik heb er eigenlijk twee, ik hoop dat dat ook mag. De twee blogposten zijn Spannend zo’n uitslag en Hodgkin vrij. Ze gaan beiden erover dat de hodgkin weer weg is. Dat is zulk geweldig nieuws dat het ook super leuk is om daar wat over te schrijven!

Als je de rest van je leven maar één soort eten mag eten wat zou het zijn?
alweer zo’n lastige vraag, ik ben blij dat het niet zo is. Maar als ik moet kiezen ga ik voor pizza want er zijn heel veel verschillende soorten pizza. (Wel ongezond als ik altijd pizza moet eten!)

Mascara of lippenstift?
Mascara.

wat is je favoriete serie?
Ik vind veel series leuk maar als ik er eentje moet kiezen ga ik toch voor PLL.

Noem een rare/gekke eigenschap van jezelf.
Dit is zeker een rare tik, als ik ga slapen doe ik twee keer het ligt aan en uit!

Eigenlijk moet ik nu elf andere bloggers nomineren voor de Liebster Award maar ik heb besloten dat ik iedereen nomineer die het leuk lijkt deze vragen in te vullen!

hartje

Liefs Nathalie

16 gedachtes over “Liebster Award

  1. Leuk!!
    Winkelen in een fysieke winkel vind ik ook het fijnst, behalve dan voor saaie huishoudelijke dingen. Maar jurken, rokken, truien enz daarvan kan ik online niet inschatten hoe het voelt, staat en dat soort dingen.

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk dat je genomineerd bent voor de Liebster Award! Het lijkt mij echt lastig als je maar een ding mag eten haha, pizza is dan op zich wel een goede keuze vanwege de toppings die je kunt kiezen inderdaad. En er zit kaas op, dat zou ik ook wel heel belangrijk vinden haha!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

