Blogvoornemens

Heey,

Bijna iedereen maakt in het begin van het jaar voornemens, ook ik! Vorig jaar deelde ik mijn blogvoornemens ik wil ze in dit artikel terug gaan lezen en kijken wat gelukt is en wat niet, ook deel ik mijn blogvoornemens van 2016.

Blogvoornemens 2015:
* Een camera kopen.
Dit doel is gelukt. Ik heb een Panasonic Lumix TZ55 dit is een compact camera maar ik ben er blij mee. Sinds ik deze camera heb zijn mijn foto’s op mijn blog een stuk beter vind ik zelf. Al heb ik nog veel te leren.
* 100 volgers halen op Bloglovin. Dit doel heb ik niet gehaald. Op dit moment heb ik 89 volgers op Bloglovin en daar ben ik erg blij mee. Het is altijd zo speciaal als iemand je blog gaat volgen op Bloglovin, dat geeft echt een goed gevoel. Maar dat ik de 100 nog niet gehaald heb vind ik niet erg het komt vanzelf wel!
* Plezier hebben in het bloggen. Dit laatste doel is ook zeker gehaald. Ik haal veel plezier uit het bloggen omdat ik best veel dingen niet kan en bloggen is iets wat ik wel kan.

Blogvoornemens 2016:
Mijn eerste voornemen voor mijn blog is tegelijkertijd ook de belangrijkste voornemen. Met veel plezier bloggen, dit doel had ik vorig jaar natuurlijk ook maar dat is wel het belangrijkste van een blog hebben vind ik. Dat je er zelf plezier uit haalt.
* 100 volgers halen op Bloglovin, ik ga het gewoon nog een keer proberen en misschien is het volgend jaar wel gelukt!
* Mijn camera nog meer ontdekken zodat ik mooiere foto’s kan maken. Ik merk dat ik steeds meer leer over mijn camera ik hoop dat ik dit in 2016 nog meer mag doen.

Dit zijn de drie nieuwe voornemens voor 2016. Wat zijn jouw voornemens voor 2016?

hartje

Liefs Nathalie

14 gedachtes over “Blogvoornemens

  1. Mooie doelen! En het aantal volgers komt vanzelf hoor! Ik heb ook een nieuwe camera en maak al heel mooie foto’s, maar moet m nog steeds écht goed leren kennen. Met ISO enzo. Leuk om te doen in 2016!

    Liked by 1 persoon

  2. Plezier uithalen van de blog vind ik ook de belangrijkste. Zonder plezier is bloggen ook niet leuk meer. Ik snap precies wat je bedoelt met het meer uithalen van je camera. Ik moet zelf ook nog veel leren. Goed blog voornemen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

