Sportoutfits

Hooi,

Zoals jullie weten ben ik bezig met revalideren. Hier heb ik al verschillende stukjes over geschreven zoals revalidatie update één en update twee. Bij het sportgedeelte van de revalidatie heb je natuurlijk sportkleding nodig, vandaag deel ik mijn twee sportoutfits die ik draag bij het revalideren.

P1010310

De spierballen zitten er nu nog niet maar misschien aan het eind van de revalidatie wel, haha!

P1010312

Shirt: H&M
Sportlegging: H&M
Sportschoenen: Asics

P1010309

Shirt: Puma
Sportlegging: H&M
Sportschoenen: Asics

P1010314

Dit waren mijn twee sportoutfits, wat voor sportoutfit heb jij?

hartje

Liefs Nathalie

13 gedachtes over “Sportoutfits

  1. Leuke sport outfits! Ik denk dat het ook leuker wordt om te sporten met een mooie outfit :) Zelf moet ik tot grote schaamte bekennen dat ik niet echt sportkleding heb; ik heb wel een paar t-shirt en leggings die ik ervoor kan gebruiken en aangezien ik alleen thuis workout video’s doe, vind ik dat ook wel genoeg, Ik moet ook wel toegeven dat ik al een tijd niks heb gedaan haha!

    Like

  2. Zolang je er maar goed in kunt zweten :D Over een jaartje spieren als de hulk. Goed om te lezen dat je je voldoende fit en gezond voelt om te sporten! Hmm mijn sportkleding is een allegaartje van katoen shirts en losse broeken, maar ik ben van plan om binnenkort eens bij de Primark in te slaan.

    Like

Geef een reactie

