Terug van weggeweest!!!

Heey,

Het is gewoon te erg voor woorden, maanden heb ik niks laten horen op mijn blog maar vandaag ga ik jullie vertellen hoe dit kan. (Ik ga alles in het kort vertellen!)

De afgelopen maanden gaat het allemaal wat op en neer met mezelf. De ene periode gaat het goed maar een andere periode is alles nog zwaar of zitten dingen tegen. Er zijn best veel periodes dat ik niet echt lekker in mijn vel zit en de afgelopen maanden ging dat een beetje op en neer. Hierdoor begon ik steeds minder te bloggen.

De revalidatie is alweer een aantal maanden voorbij, tot eind april heb ik gerevalideerd in het ziekenhuis maar ik ben nog niet klaar. Zoals ze bij de revalidatie zouden zeggen: ”je moet nu zelf verder revalideren”. Ik probeer nu drie keer in de week te sporten bij de sportschool om toch mijn conditie zo goed mogelijk verder op te bouwen. Ik heb er niet altijd zin in maar ik weet waarvoor ik het doe en daardoor kan ik het redelijk goed volhouden.

Ook ben ik weer een beetje aan het werk bij mijn bijbaantje, ik werk nu twee keer in de week drie uurtjes. Het is zo fijn om daar weer bezig te zijn en onder de mensen te zijn. Van al dat thuis zitten word je best wel een beetje eenzaam en nu zie je in die paar uur weer allemaal verschillende mensen. Op de tijden dat ik er ben is het vaak niet zo druk maar dat geeft wel ruimte om een praatje te maken met de klanten als ze bij de kassa zijn. Vaak komen er ook wel wat oudere mensen die het dan heerlijk vinden om hun verhaal even kwijt te kunnen wat mij ook weer blij maakt.

boeken 2
Bron

Er is ook nog erg leuk nieuws om te vertellen eind augustus ga ik weer naar school toe. ik heb mijn diploma voor pedagogisch medewerker kinderopvang niveau 3 al en nu ga ik door voor niveau 4. Ik kan instromen in het laatste jaar van niveau 4. Het is fijn om weer wat het gewone leven in te gaan maar ook erg spannend omdat je niet weet hoe het gaat. Maar ik heb er vooral veel zin in de stage!

De afgelopen week ging het jammer genoeg niet zo goed. Zoals jullie weten heb ik Raynaud en soort van beschadigde zenuwen. In het ziekenhuis hadden ze wel besloten dat ik bepaalde medicijnen mocht gaan afbouwen wat natuurlijk helemaal geweldig is. Het afbouwen moest erg langzaam dus elke week mocht er 75 mg van af. Het afbouwen ging erg goed tot een dikke week geleden, ik kreeg weer veel pijn in mijn voeten en kon haast weer geen schoenen aan hebben. Vorige week weer contact gehad met het ziekenhuis en ik moet toch weer een beetje opbouwen met de medicijnen en binnenkort langskomen want de dokters snappen het ook niet meer helemaal. Ik hoop dat ze iets kunnen doen want nu zit ik alle een dikke week thuis omdat ik pijn aan mijn voeten heb en niet goed kan lopen.

Dit allemaal is wel in het kort waarom ik de afgelopen tijd minder aan het bloggen ben. Maar ik mis het wel en wil het nu weer gaan proberen op te pakken. Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik terug ben, ik tenminste wel!!!

dans-smiley-bewegende-animatie-0058

Liefs Nathalie

12 gedachtes over “Terug van weggeweest!!!

  1. Ahh wat naar om te lezen! :( Ik hoop dat het nu allemaal de goede kant op gaat. Fijn dat je op werk op wat minder drukke uren kan werken, zodat je dan ook kan socializen. Goed dat je ook weer naar school kan. Hoop dat dat een positieve invloed op je heeft :)

    Liefs, Cindy

    Like

Geef een reactie

