Pokemon Go

Heey,

Wie heeft er tegenwoordig nog niet gehoord van Pokemon Go, ik denk bijna iedereen wel. Daarom ga ik nu ook niet uitleggen wat het is maar gewoon vertellen wat ik er van vind! ^^

Laat ik het maar meteen zeggen ik vind Pokemon Go echt een geweldig spel! ik speel het nu al een aantal weken en ik vind het echt super. Het doet me zo denken aan vroeger toen ik altijd Pokemon keek.

wp-1470928669950.png

Mijn starters Pokemon is een Squirtle, toen begon mijn Pokemon avontuur!

wp-1470928801403.png

Op dit moment ben ik al level 18 bijna 19. Ik heb gekozen voor team Mystic. (blauw) Bij ons in het dorp word de gym steeds overgenomen door team Instinct (geel) en dan weer door team Mystic (blauw) en heel af en toe zie je team Valor (rood) voorbij komen!

wp-1470928689471.png

Even een Pokemon vangen. Zelf woon ik in een klein dorpje waar niet heel vaak wat leuks te vinden is dus ik kom vaak een Rattata, Weedle, Pidgey enz tegen.

wp-1470928713733.png

Het voordeel wat ik wel heb is dat ik dicht bij een pokestop woon. Op de screenshot kun je zien dat iemand een lure had aangezet, het voordeel is dat ik ze vanuit mijn huis kon vangen. Maar als ik pokeballen wil hebben uit de pokestop moet ik toch wel altijd even naar buiten lopen.

wp-1470928766758.png

Op dit moment is mijn Tentacruel mijn sterkste Pokemon maar ik hoop gauw een Pokemon te krijgen met een CP van boven de 1000 dat lijkt me echt gaaf! Maar daar moet ik nog even op wachten.

Wie van jullie speelt ook Pokemon Go? En in welk team zit je dan?

hartje

Liefs Nathalie

7 gedachtes over “Pokemon Go

Geef een reactie

