Pokeball nailart

Heey,

P1020464

In mijn vorige artikel had ik het over Pokemon Go. Daarom deze simpele Pokeball nailart. De nailart is heel simpel maar toch vond ik het leuk om te laten zien hoe ik ze gemaakt heb.

P1020451

Dit is wat ik gebruikt heb:
* Basecoat (All in one Essie)
* Topcoat (Quick dry & high shine Catrice)
* Rood (Nummer 112 Etos)
* Wit (Alpine snow OPI)
* Zwart (Lady in black OPI)
* Groen (05 meet me at the chimney Essence)
* Zwarte striper (Etos)
* Dotting tool

P1020457

Ik begin natuurlijk met de basecoat maar daar heb ik geen foto van gemaakt, vervolgens ga ik aan de slag met de basis kleuren groen en wit. Hier heb ik van alle bij de kleuren twee lagen aangebracht voor een goed dekkend effect.

P1020458

Ik pakte de rood en maakte ongeveer de bovenste helft rood net zoals bij een pokebal. Het hoeft niet netjes want er komt toch nog zwart zo overheen.

P1020461

Ik probeer met de zwarte striper een rechte lijn te trekken zodat het al weer wat meer op een pokebal gaat lijken.

P1020463

Als laatste ga ik aan het werk met de dotting tool hiermee zet ik eerst in het midden een wat grote zwarte stip en daarin weer een wat kleiner wit stipje. Dit zorgt ervoor dat het op een pokebal gaat lijken. Om het af te maken ga ik over al mijn nagels nog met een topcoat.

Zoals ik al had gezegd is het een hele gemakkelijke nail art maar wel erg leuk om te maken als je Pokemon helemaal geweldig vind. Ik vind de nail art leuk geworden wat vinden jullie?

hartje

Liefs Nathalie

3 gedachtes over “Pokeball nailart

Geef een reactie

