Shoplog (Only, Vero Moda & H&M)

Heey,

Ik vind het altijd erg leuk om bij andere bloggers Shoplogs te bekijken. Af en toe doe ik zelf ook eens een shoplog op mijn blog en daar vond ik het wel weer eens tijd voor. Ook besloot ik om de kleding niet aan een kledinghanger te hangen maar het zelf aan te doen zodat jullie goed kunnen zien het aan staat. Hopelijk vinden jullie de shoplog leuk!

P1020485     P1020487

Ik begin meteen met mijn favoriete aankoop een oudroze vest. Het is geen dik vest maar wel perfect voor het najaar straks. Wat ik zelf zo leuk vind aan dit vest is dat er allemaal ribbeltjes op zitten. Het vest is van de Only en was €29.95.-

P1020488

Deze blouse vond ik erg leuk in combinatie met het vest van hierboven. Wel ben ik er achter gekomen dat deze blouse mooier is als je hem wat in je broek stopt, het staat wat speelser. Deze blouse komt bij Vero Moda weg en is €34.95.-

P1020491     P1020492

Zwarte broeken zijn altijd handig en deze had ook nog een mooi motiefje erin. (Oeps de tweede foto is een beetje overbelicht!) De broek is ook van Only en was €39.95.-

P1020504

Een witte blouse kan eigenlijk niet ontbreken in je kast dat is altijd wat ik iedereen hoor zeggen. Dus daarom besloot ik ook maar een keer een witte blouse te kopen. €19.95.-

P1020495     P1020497

Bij de H&M vond ik dit simpele blouse maar toch erg leuk om te dragen. €9.99.-

P1020498     P1020500

Deze blouse is hetzelfde als die van hierboven maar dan met een ander patroontje maar ik vind hem geweldig! Deze blouse kan ik straks ook goed dragen als ik stage ga lopen. Deze blouse kwam ook wel bij H&M en was ook €9.99.-

Nu ik deze shoplog aan het typen ben zie ik dat ik veel blousejes heb gekocht! Vroeger droeg ik bijna nooit een blouse en nu begin ik het steeds meer te kopen en dragen. Wat vind jij van de aankoopjes?

hartje

Liefs Nathalie

9 gedachtes over “Shoplog (Only, Vero Moda & H&M)

Geef een reactie

