3DS

Heey,

Vorig jaar plaatste ik ook eens een artikel over gamen. Toen ging het meer over games voor op de computer (of voor mij eigenlijk voor op de laptop!) Nu wil ik wat meer gaan vertellen over mijn 3DS, wat vind ik er zo leuk aan?

p1020614

Terwijl ik eigenlijk op de laptop gamen nog niet zo lang doe is dit met de 3DS wel anders. Ik heb vroeger toen ik klein was lang gespaard met mijn zakgeld voor een gameboy en later een DS little. Hier heb ik toen veel op gespeeld en ik vond het altijd geweldig. Toch is het in mijn tienerjaren ergens rond de vijftien minder geworden. Ik speelde niet echt meer op mijn DS little. Tot een dik jaar geleden ik twijfelde er wel over maar uiteindelijk heb ik toch de 3DS gekocht en ik heb er gelukkig geen spijt van gekregen.

p1020619

Ik heb een aantal 3DS spelen gekocht maar ik heb mijn oude DS spellen ook weer opgezocht om te spelen op de 3DS. Mijn favoriete spellen om te spelen zijn toch echt wel de Mario spellen. Het was vroeger al zo en nu nog steeds, het maakt niet uit hoe oud je bent die spellen blijven gewoon leuk. Van Mario heb ik ook twee 3DS spellen gekocht namelijk Mario kart en Super Mario bros 2. 3DS spelen zijn jammer genoeg niet goedkoop dus ik heb op dit moment nog maar twee 3DS spellen. gelukkig heb ik ook nog genoeg DS spellen die ik kan spelen zoals Professor Layton, Pokemon en nog meer Mario spellen.

p1020621

Waarom ik het zo leuk vind? ik weet het eigenlijk niet precies maar het is wel ontspannend om te doen en gewoon heel leuk. Op dit moment doe ik het een boel in de trein. Twee keer per week moet ik naar school en dat is een klein half uurtje heen en  een  half uurtje terug, in die tijd vind ik het fijn om even achter mijn 3DS te zitten. Vooral als het een drukke schooldag geweest is, even niet al teveel nadenken maar gewoon spelen.

Ik zit al een tijdje erover na te denken om Pokemon Sun of Moon te kopen. Maar toch twijfel ik omdat ik niemand in mijn omgeving ken die het speelt (ik ken eigenlijk ook niet veel mensen die 3DS’en van mijn leeftijd.) Dus ik weet ook niet echt of het een aanrader is. Weet jij of Pokemon Sun of Moon het waart is om te kopen? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

hartje

Liefs Nathalie

5 gedachtes over “3DS

  1. Leuk dat je ook op de 3DS speelt! Mijn vriend en ik hebben er allebei ook één en ik heb echt van die fases dat ik heel veel speel haha. Zelf heb ik Pokémon Sun en hij Moon. Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar als je van de Pokémon games houdt, denk ik dat je het wel leuk zou vinden. Ik vind het ook altijd heel ontspannend om gewoon een beetje te spelen zonder teveel na te denken.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

