Skyview de Pier

Heey,

Zondag 22 januari ging ik op verjaardag bij mijn tante. Dit is toch altijd een ander soort verjaardag omdat we een heel eind moeten rijden voor we er zijn. Mijn tante woont in Delft en het leek haar leuk om ’s middags naar de Skyview de Pier in Scheveningen te gaan. Om dan met zijn allen in het reuzenrad te gaan!

p1020626

Gelukkig had ik mijn fototoestel mee genomen om foto’s te maken en ik dacht meteen dit is leuk om te gaan delen op mijn blog. Jammer genoeg was het wel wat mistig en erg bewolkt op het strand. Maar desondanks vind ik de foto’s wel mooi geworden.

p1020656

Deze cabine zit niet aan het reuzenrad maar stond er om te bekijken zo hebben jullie een idee waar ik ingezeten heb. Tijd om wat foto’s met jullie te delen:

p1020642

p1020651

p1020644

p1020638

p1020641

p1020637

Ondanks de mist en dat er een raam voor zit vind ik de foto’s leuk geworden! Ik vind foto’s van het strand en zee altijd erg mooi om te bekijken. Ook bleven we op de pier eten en toen we klaar waren was het al donker buiten.

p1020664

Het reuzenrad was prachtig verlicht het had iets magisch!

p1020673

Ben jij al eens in het reuzenrad geweest bij Scheveningen?

hartje

Liefs Nathalie

8 gedachtes over “Skyview de Pier

Geef een reactie

