Disney prinsessen TAG

Heey

Ik was opzoek naar een leuke tag om in te vullen en ik vond bij de blog Mamaliefde een tag over Disney prinsessen. Deze tag leek wel voor mij gemaakt want ik ben dol op Disneyfilms!

Heb jij geheimen? (Jasmine)
Natuurlijk heb ik geheimen, ik denk dat iedereen wel een geheim heeft.

Houd je ervan om buiten te zijn? (Rapunzel)
Doordat ik erg snel last van mijn voeten heb en dat ook een groot gedeelte komt door de kou vind ik het in de winter echt niet fijn om buiten te zijn. Terwijl voor de chemo’s ik wel graag buiten was. (Ik heb beschadigde zenuwen en Raynaud.) Als het zomer is vind ik het wel weer heerlijk om buiten te zijn.

Ben jij wel eens ergens voor weggelopen? (Sneeuwwitje)
Ik zit diep na te denken maar volgens mij ben ik nog nooit ergens voor weggelopen.

Beleef jij graag avonturen? (Mulan)
Ik zou graag meer avonturen willen beleven maar op dit moment lukt dat nog niet door mijn voeten. Maar als ik de kans krijg om weer avonturen te beleven sta ik hier voor open. ^_^

disney
Bron

Heb je huisdieren? (Esmeralda)
Op dit moment heb ik geen huisdieren maar vroeger als kind heb ik veel huisdieren gehad zoals vissen, konijnen, cavia’s, hamsters en zelfs een keer een muis!

Ben je een lui persoon of werk je heel hard? (Assepoester)
Wisselt als het op school of stage aankomt ben ik wel een hardwerkend persoon en wil ik alles graag goed en op tijd af hebben. Daar in tegen kan ik heel lui zijn met mijn kamer schoonmaken en opruimen.

Hoeveel uur slaap jij per nacht? (Doornroosje)
Als ik na school of stage ga krijg ik 6 a 7 uur slaap maar in het weekend is het gemiddeld tussen de 7 a 9 uur aan slaap.

Vind je jezelf dapper/moedig? (Pocahontas)
Hoe graag ik ook wil zeggen dat ik dapper en moedig ben, dit ben ik eigenlijk niet. Ik kan over verschillende dingen erg onzeker zijn en kijk altijd lang de kat uit de boom. Ik zou graag wel een dosis dapperheid erbij willen hebben!

Wat doe jij om je angsten te overwinnen? (Tiana)
Deze vraag vind ik lastig te beantwoorden omdat ik de laatste tijd zelf last heb van angsten en nog niet weet hoe ik die kan overwinnen. Maar als ik iets spannend vind wat bijvoorbeeld te maken heeft met school of stage is door het gewoon te doen. Hoe eng, spannend en zenuwachtig ik er dan ook voor ben.

Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen? (Belle)
Wat iemand een mooi persoon maakt als diegene een oprecht iemand is en anderen wil helpen.

Wat is jouw grootste wens? (Ariël)
Dat er een geneesmiddel komt voor alle soorten kankers. Ook zou ik heel graag willen dat ik geen pijn meer heb in mijn voeten elke dag zodat ik een normaal leven kan leiden.

Heb jij wel eens ergens spijt van? (Merida)
Ja, ik heb wel eens ergens spijt van.

disney-2
Bron

Heb je zusjes of broertjes? (Tiger Lily)
Ik heb één broertje en ik denk dat we een goede broer zus band hebben want soms kunnen we heel goed met elkaar en soms kunnen we wel op elkaar schieten.

Ben jij voor gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen? (Vrouwe Marianne)
Dit antwoord lijkt mij vrij logisch: JA!!!

Wat is jouw superpower? (Eilonwy)
Om eerlijk te zijn zou ik zo niet weten wat mijn superpower is.

Wie is jouw held? (Megara/Meg)
Mijn ouders en broertje want ze steunen me overal in en staan altijd voor mij klaar. Zij zijn echt geweldig!

Ben jij naïef (Giselle)
Het wisselt maar er zijn wel eens momenten dat ik naïef ben.

Vergelijk jij jezelf vaak met anderen? (Vanellope von Schweetz)
Jammer genoeg vergelijk ik mezelf regelmatig met anderen. De laatste tijd heb ik het vaak moeilijk met de dingen die ik niet kan terwijl andere leeftijdsgenootjes dat wel kunnen.

Ik ben zelf dol op Disneyfilms maar nu ben ik wel heel benieuwd wat jullie favoriete Disneyfilm is!

hartje

Liefs Nathalie

8 gedachtes over “Disney prinsessen TAG

Geef een reactie

