Etos cleansing foam hypoallergeen

Heey,

Vandaag wil jullie wat vertellen wat ik vind van de Etos cleansing foam.

foam-1

Door alle chemo’s heb ik een hele droge en gevoelige huid gekregen. Zo zie je dat door chemo je huid type helemaal anders kan worden wat voor mij best vervelend is. Vaak producten waar parfum of parabenen enz inzitten kan mijn huid niet goed meer tegen. Mijn huid reageert vaak ge├»rriteerd en trekt erg.

Bij de Etos hebben ze een hypoallergeen lijn. Omdat deze lijn ook nog betaalbaar is, dacht laat ik het proberen.

foam-2

De cleansing foam komt er als schuim uit. Je gezicht maak je even nat met water voordat je de foam erop aanbrengt. Zelf heb ik geen gezichtsreinigingsapparaat waardoor ik het aanbreng met een wattenschijfje of handen. Als je het aanbrengt op je gezicht dan voelt het heerlijk schuimend en zacht aan. Daarna spoel je je gezicht met water af.

foam-3

Het is een fijn product in gebruik maar ik heb het gevoel dat dit product mijn huid iets meer uitdroogt dan bijvoorbeeld de Etos cleansing milk die ik ook gebruik.

Ik heb al een aantal producten van deze hypoallergeen lijn. Als ik een nieuw product koop van deze lijn vinden jullie het dan leuk als ik hier iets over schrijf en hebben jullie nog tips voor de gevoelige huid bijvoorbeeld over een masker???

hartje

Liefs Nathalie

3 gedachtes over “Etos cleansing foam hypoallergeen

Geef een reactie

