Pokémon sun

Heey,

Een tijdje geleden plaatste ik een artikel over mijn 3DS. Aan het einde van het artikel vroeg ik aan jullie of jullie wisten of Pokémon Sun of Moon leuk was om te kopen. Een aantal van jullie reageerde heel positief en zeiden dat ze het een leuk spel vonden. Ik was er al een tijdje benieuwd naar dus besloot om Pokémon Sun te kopen.

Voor degene die nog nooit iets van Pokémon Sun of Moon hebben gezien heb ik een trailer opgezocht, zo heb je een idee waar de game over gaat.

Net als in alle andere Pokémon games ben je een Pokémon trainer. Je gaat op avontuur met je Pokémons en traint ze. Onderweg beleef je van alles. Het is niet zo dat je je Pokémons alleen maar traint maar tijdens het trainen beleef je avonturen, er zit een verhaallijn in.

In het begin van het spel mag je uit drie Pokémons eentje kiezen. Dit is je starters Pokémon, hier begin je je avontuur mee. Als je door bijvoorbeeld hoog gras loopt kun je een wilde Pokémon tegen komen die je kan vangen. Hier op de foto kwam ik een Zubat tegen. Eerst vecht je tegen de Pokémon om hem zwakker te maken en als hij zwak genoeg is probeer je hem te vangen met een Pokébal. Ik probeer mijn Pokédex zo vol mogelijk te krijgen. Het lijkt mij leuk als ik alle verschillende soorten Pokémons één keer vang en mijn Pokédex helemaal compleet word. Dit word nog een moeilijk uitdaging.

Pokémon Sun is een leuk en ontspannend spel om te spelen, je hoeft er niet al te veel bij na de denken. Zelf speel ik erg vaak Pokémon in de trein na een schooldag dan vind ik het fijn om even iets ontspannends te doen. Daar is Pokémon perfect voor. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld maar tot nu toe vind ik het een leuke game met een goed verhaallijn. Het krijgt van mij vier van de vijf sterren!

Hebben jullie Pokémon Sun of Moon wel eens gespeeld???

Liefs Nathalie

5 gedachtes over “Pokémon sun

Geef een reactie

