Blauwe blouse #OOTD

Heey,

Een zwarte broek kun je bijna altijd goed combineren met andere kledingstukken. Zo vind ik deze blauwe blouse super staan op deze zwarte broek.

Het is een blouse met een half mouwtje, wat super handig is met dit weer. De laatste dagen is wisselvallig weer dat je niet goed weet wat je nu aan moet trekken. Hebben jullie dat ook?

Bij de mouwen kun je er ook een knoop in maken waardoor het lijkt dat je een strik in je mouw hebt. Dit kleine effect maakt de blouse juist leuk vind ik, is een keer wat anders.

Schoenen kopen met mijn voeten is echt een ramp (dit komt door de Raynaud en beschadigde zenuwen.) Maar dit jaar heb ik gewoon witte sneakers gevonden die mij ook redelijk goed zitten! Ik ben er echt heel happy mee!

Deze kleine subtiele oorbelletjes heb ik voor het laatst van mijn ouders gekregen. Ze zijn rosé goud van kleur.

Dit zijn aanschuifringen. Ik had ze al een hele tijd niet meer gedragen maar vond ze leuk staan bij deze outfit. Ik moet ze echt weer meer gaan dragen.

Blouse: Vero Moda
Broek: H&M
Schoenen: Plaatselijke winkel
Oorbellen: Juwelier
Armband: Pandora
Ringen: Juwelier

Wat draag jij graag met dit wisselvallig weer?

Liefs Nathalie

5 gedachtes over “Blauwe blouse #OOTD

Geef een reactie

