25 gedachtes over “Spam je blog #2

  1. Wat leuk! Dankjewel voor het spammen vast. Ik ben Madeleine, 25 jaar en een random blogster. Ik blog over van alles en nog wat. Alles wat ik leuk vind daar schrijf ik over! Sinds kort ben ik ook bezig met YouTube, echt nooit gedacht 😉 Ik heb sinds afgelopen vrijdag de 13e mijn eigen domein. En sinds een paar minuten loopt er een nieuwe winactie ter ere van mijn eigen domein. 🙂 Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen: http://www.madebyleine.nl ! X

    Geliked door 1 persoon

  2. Je komt regelmatig bij mij langs 🙂 Maar ik schrijf over van alles wat ik doe en meemaak. Zelf vind ik het ook leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dus ik ga een kijkje nemen bij de andere 😀

    Geliked door 1 persoon

  3. Heel leuk dat je dit doet! Ik ben een tijdje non actief geweest rond om mijn blog, dit betekend dat ik een hoop volgers een beetje ben verloren en ik vind dit heel spijtig, op deze manier probeer ik ze weer terug te krijgen dus bedankt voor deze kans.
    Ik deed eerst 4 artikelen per week, helaas is dat niet altijd haalbaar maar ik probeer nu minstens elke week een artikel te schrijven. Hopelijk vinden jullie het waard om even te kijken!
    Fashionxcreatures.wordpress.com Ik zie je daar! Dikke kuss van mij!

    Geliked door 1 persoon

  4. Ik ben Lisanne en op mijn blog krijg je een kijkje in mijn leven! Ik schrijf over beauty, lifestyle en af en toe over mijn opleiding. Ik zou het super leuk vinden als je een kijkje neemt! Liefs!

    Geliked door 1 persoon

  5. Hai! Ik ben Kayleigh, en misschien ken je me al van WrittenByKayleigh. (Voorheen xmylifeasblogger). Ik schrijf over beauty, fashion, lifestyle en soms totaal iets anders. Ook kun je me volgen op Twitter, Bloglovin’, WeHeartIt en Pinterest. Al mijn Social Media kun je vinden op mijn blog, op de pagina ‘over’. Neem je een kijkje? Kom vooral nog eens terug! 😀 https://writtenbykayleigh.wordpress.com

    Geliked door 1 persoon

  6. Lief dat we mogen spammen! Ik blog dagelijks over beauty, fashion en lifestyle op bymarlayne.nl. Ook vind je er elke zaterdag een nieuwe video. Ik zou het heel lief vinden als je even een kijkje zou willen nemen.

    Geliked door 1 persoon

  7. Wat lief dat we mogen spammen!
    Mijn blog gaat voornamelijk over fashion met hier en daar een stukje beauty, lifestyle en fotografie. Iedere zondag komt er nieuwe outfit online en doordeweeks minstens één ander artikel. Ik vind het heel leuk als je een reactie achter laat, en neem dan zeker altijd een kijkje op jouw blog!

    Liefs x

    Geliked door 1 persoon

  8. Hi. Leuk dat we mogen spammen.
    Mijn blog gaat het meest over beauty maar ook over budget en inspiratie.
    Ik probeer de artikelen te verdelen in weken. Zodat ik niet 4 haar artikelen heb en maar 1 gezichtsverzorging artikel.
    Ik vind het leuk om andere blogs te kijken. en bij elke reactie die jij plaats.. bekijk ik zeker je blog. en probeer ik altijd wat terug te sturen.
    Hoop dat jullie mijn blog leuk vinden. Veel kijk plezier. Klik op mijn naam X

    Geliked door 1 persoon

  9. Leuk, spammen! Ik schrijf over van alles wat me bezig houdt (hoe origineel hihi!): studie, psychologie, reizen, koken en leuke dingen in het algemeen doen!
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, als je wilt kun je de vragen invullen maar niks is verplicht natuurlijk! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. Leuk! En ook gelijk leuk om weer nieuwe blog’s te ontdekken. A little bite of my life is een blog waar je echt een klein hapje/kijkje krijgt in mijn leven, met mijn hobby’s voor schilderen, haken, schrijven en passie voor koken en bakken, dieren en mijn lieve man Bart! Elke week komt er wel een nieuw recept voorbij, en geef ik regelmatig een update hoe het is om te leven met een eetstoornis, door informatie en mijn Eigen ervaringen.

    Geliked door 1 persoon

  11. Legaal spammen! Jeej! Mijn blog ken je al, maar voor de rest: Ik blog over alles wat ik leuk vind: Series, uitstapjes, recepten, beauty producten.
    Kom gerust langs! Mijn blog is 24 uur per dag open 🙂
    En als je een reactie achterlaat kom ik zeker ook even bij jou kijken!

    Geliked door 1 persoon

  12. Leuk dat we “legaal” mogen spammen! 😉

    Hey, ik ben Eva, gewoon een 15-jarige meid die dol is op bloggen en fotografie. Op mijn blog vind je mijn hersenpinsels terug. Ik schrijf over alles wat mij interesseert en deel mijn gedachten met mijn lezers. Hopelijk neem je eens een kijkje! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  13. Super leuk! Ik ben een beginnend blogger die nog druk bezig is met de layout van haar blog. Mijn blog zal voornamelijk gaan over dingen die mij interesseren zoals beauty, lifestyle en fashion. Ook komen er wat serieuzere onderwerpen aan bod. Zoals stress en angst, ik heb hier zelf geregeld last van en hoop door middel van het delen van mijn ervaringen hiermee anderen te helpen. Ik hoop je snel op mijn blog te zien! 🙂

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie