Nagelstickers Essence

Heey,

Voor het laatst was ik in de kruitvat en daar zag ik nagelstickers liggen van Essence. Ze zagen er mooi uit en ik had meteen een leuk ideetje ermee.

Hier zie je het eindresultaat al. Doordat ik een donkerpaars nagellakje op mijn nagels heb gedaan knallen de nagelstickers er goed vanaf.

Op de foto hierboven zie je welke nagelstickers ik had meegenomen. Het zijn simpele maar mooie gouden nagelstickers. Juist omdat ze zo simpel waren en gewoon goud vond ik ze leuk.

Ik besloot om de vierde nagelsticker van rechts te gaan gebruiken. Op beide handen wou ik op de ringvinger een nagelsticker en de rest van mijn nagels wou ik rustig houden.

De nagellakjes die ik gebruik zijn:
– Essence prom-berry nummer 148
– Essie all in one base (basecoat)
– Essie good to go (topcoat)

Dit is het eindresultaat! als je naar de foto kijkt lijkt het er goed op te zitten maar schijn bedriegt. De zijkanten van de nagelsticker bleven niet goed plakken waardoor ze wat naar boven gingen. Hierdoor zat de nagelsticker er niet mooi op. Ik heb van alles gebrobeerd om de nagelsticker goed te laten hechten maar niks werkte. Uiteindelijk heeft de nagelsticker er maar één dag erop gezeten omdat ik me er aan begon te irriteren. Dit vond ik wel jammer want het idee was leuk!

Ik zou niet snel weer van Essence nagelstickers kopen. Hebben jullie ervaring met de nagelstickers van Essence? of hebben jullie tips hoe ik ervoor kan zorgen dat de nagelstickers wel goed blijven hechter aan de nagels?

Liefs Nathalie

6 gedachtes over “Nagelstickers Essence

Geef een reactie

