De thee TAG

Heey,

Koffie vind ik maar niks, ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vind het gewoon niet lekker. Misschien ben ik daarom wel zo’n thee liefhebber. Het leek mij leuk om weer eens een tag in te vullen en bij 2WMN vond ik de thee tag die mij op de buik geschreven was!!!

1. Losse thee of theezakjes?
Lastige keuze maar dan ga ik toch voor losse thee.

2. Sterke thee of slappe thee?
Ik hou niet van sterke en slappe thee ik zit er tussenin.

3. Wat voor lekkers eet je graag bij de thee?
Thee en chocola vind ik een lekkere combinatie maar dit is natuurlijk niet zo gezond. Fruit met thee vind ik ook altijd lekker.

4. Wat zijn je favoriete merken thee?
Voor theezakjes denk ik Pickwick en de losse thee haal ik bijna altijd bij de Smederij van Steenwijk (Plaatselijke winkel.)

5. Drink je op bepaalde tijdstippen een specifieke soort thee?
Als ik verkouden ben en ik heb last van hoofdpijn begin ik mijn dag vaak met een kop brandnetelthee of als ik last van mijn keel heb neem ik een kop kamillethee.

6. Noem je drie favoriete theesmaken op van dit moment.
Turkish apple (theezakje)
Caramelised pear (theezakje)
Green lemon sencha (losse thee)

7. Uit welke kopje(s) of glazen drink je het liefst thee?

Dit is mijn favoriete beker om mijn thee uit te drinken, ik vind het fijn dat er veel thee in kan.

8. Waar moet jouw ideale theekopje aan voldoen? (Denk aan groot,klein, dik/dun glas, dik/dun steen)
In de vorige vraag liet ik mijn favoriete theekopje zien en daar moet mijn ideale theekopje aan voldoen. Een wat grote beker van steen.

9. Welke thee vind je echt niet te pruimen?
Ik heb ooit een keer chocoladethee geproefd maar die vond ik echt niet te pruimen!!!

10. Wanneer geniet je het meest van een kopje thee?
In de winter als ik een stuk heb moeten fietsen in de kou. Als ik dan thuis kom kan ik echt genieten van een kopje thee.

Wat is jouw favoriete theesmaak???

Liefs Nathalie

4 gedachtes over “De thee TAG

Geef een reactie

