Shoplog H&M en Only

Hooi,

Al een hele lange tijd heb ik geen kleding meer gekocht omdat naar de stad gaan gewoon niet lukte door alle chemo’s. Ik merk dat het nu steeds een beetje beter gaat, het is nog een lange weg maar het gaat de goede kant op. Mijn pruik moest even gestoomd worden en daarvoor moet ik naar Meppel toe. Nadat mijn pruik weer klaar was moesten mijn moeder en ik nog even een cadeautje kopen voor een verjaardag en gingen we nog even wat kledingwinkels in.

P1000893

Okergeel zie je dit jaar ook weer in de winkels. Vorig jaar vond ik het al een mooie kleur maar ik dacht altijd dat het mij niet zou staan. Maar nu was ik in de Only en ik dacht ik probeer het gewoon. Ik had meerdere kledingstukken mee naar de kleedkamer dus ik had mijn pruik af gedaan. (In de kleedkamer natuurlijk!) Het is anders zo lastig passen met pruik op. Ik had de trui aan en keek in de spiegel en dacht dit staat echt niet. Het zag er zo raar uit zonder haar dus mijn moeder zei ”zet je pruik even op en kijk hoe het dan staat.” Dus dit deed ik en wat denk je met pruik op stond het ineens leuk.

P1000896

Dit mintgroene topje trok mijn aandacht vrij snel bij de Only. Ik dacht het is leuk voor kerst maar daarna kan je het ook nog goed dragen. Maar de kleur is ook echt geweldig.

P1000905

Mijn moeder zag deze bij de Only en zei ”dit is echt wat voor jou.” Het is een aparte donkerpaarse kleur.

P1000914

Bij de H&M heb ik twee paar broeken gekocht want dit was echt nodig. Toen ik mijn kledingkast omwisselde van zomer naar winterkleding heb ik ook mijn broeken even goed nagekeken, een aantal broeken waren bijna helemaal door dus die heb ik weg gedaan. Nu had ik nog maar drie broeken over dus ik wou er graag een paar bij hebben. Als eerste kocht ik deze zwarte broek want ik had nog geen zwarte broek! Ja ik weet het, het is gewoon te erg voor woorden dat ik nog geen zwarte broek had.

P1000912

De tweede broek die ik bij de H&M kocht is een aubergine achtige kleur. Alle bij de broeken zijn high waist want dat zit gewoon lekker. (Hele broeken op de foto zetten is best lastig!)

P1000899

Zoals jullie weten ga ik binnenkort beginnen met revalideren. (Klik hier als je meer wil lezen over de revalidatie.) Ook al heb ik eigenlijk wel al sportkleding thuis toch kon ik het niet laten nog een setje te kopen. Dit sportshirtje vond ik te leuk om te laten liggen!

P1000915

Ook kocht ik nog deze sportlegging. Van de week heb ik een brief gekregen van de revalidatiearts wanneer ik mag beginnen met revalideren en dat is volgende week al. Ik heb er echt zin in maar tegelijkertijd vind ik het ook wel spannend.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “Shoplog H&M en Only

  1. Leuke aankoopjes! Staat je vast goed.

    Mooie sportkleding ook, het revalideren doe je vast goed! Veel plezier gewenst en ook een beetje succes voor je spanning.

    Liefs,

    Myrthe

    Geliked door 1 persoon

  2. Oeeh! Je hebt het toffe mintgroene topje gekocht! Elke keer wil ik de top ook kopen, maar ik heb al 5 van dit soort topjes in mijn kast hangen! En aangezien de winter in aantocht is.. 😦

    Like

  3. wat een heerlijke spulletje heb je gekocht, het mint groene shirtje vind ik erg leuk om te zien…
    fijn dat je volgende week al kunt beginnen met je revalidatie…tenslotte opent dat beginnen weer andere deuren…leuke post om te lezen en te bekijken…

    Like

Plaats een reactie